Tuesday, August 19, 2008

Program 25hb Ogos 2008

Program TPM

4.00ptg - Perjumpaan dengan persatuan ibu-ibu tunggal Parlimen Permatang Pauh

5.30ptg - Perjumpaan dengan warga PDK Seberang Jaya dan Kampong Pertama.

8.30mlm - Solat Isyak di Masjid Semilang

9.30mlm - Lawatan ke bilik Gerakan Pemuda BN, Jalan Kubang Semang, Permatang Pauh.

10.30mlm - Lawatan ke Pejabat UMNO Bahagian Permatang Pauh.

13 comments:

Anonymous said...

salam,
jadilah negarawan. seorang pemimpin tak akan pernah tidur lena memikirkan rakyat bawahan kerna takut akan kekurangan yang diberikan.dan juga takutkan allah swt.

dari remaja tak leh mengundi.

dA mutafaca said...

ni TPM ka ariff shah yg btandingnya? yg bg2 duit rakyat ni kempen halal ka?

Anonymous said...

Its time for a change and its time for a new regime. Enough said and enough is enough.

How is it possible to vote for a candidate when their own family members have pocketed millions and are hiding away? Embarrasing innit?

ngnglee said...

Tok Guru Kik Aziz:

'Orang tidak boleh menggunakan masalah peribadi untuk berkempen tetapi kena lawan dasar antara PAS dan Umno'

i will say, marilah lawan dasar antara Pakatan Rakyat and Barisan Nasional.

Which one is more Rakyat-oriented?

Still remember during the fuel hike debate, what had Ahmad Shahberry do when he lose to Anwar? He launched personal attack on Anwar!

And again we can see the same trait here in Permatang Pauh.

Shame...

Ahmad X said...

Salam, YB Ariff Shah, semoga dapat jenguk kami di madrasah2 sekitar Kubang Semang & Penanti. Kami ni memang penyokong kuat PAS. Tapi kalau sudi datang, kami tak makan orang.

Anonymous said...

Minyak dunia dah turun , patutnya kerajaan turun sekarang harga minyak sebelum pilihanraya. Tak payah tunggu 31 ogos. Baru cantik!!!

Anonymous said...

Anwar la baru wira rakyat Malaysia, bukan wira bagi sebahagian bangsa sahaja, gunalah otak fikir, BN jagakan orang melayu? jawapannya tidak, hanyalah orang atasan BN dijagakan sajalah.

Pi mampuih PKR said...

Kalau Anwar wira, pasai apa takut nak sumpah tak liwat? Wira berani kerana benar, dia pentingkan diri dia saja. Kalu dia betui tera, sumpah lah satu permatang pauh, tapi bawa Nik Aziz duk sebelah dia sebagai saksi utama setiap kali dia lafaz. Akai tak dak!!!!

Dia tak bersyukur kat Allah tentukan dia untuk lepas dari Penjara. Duk sengaplah hargailah kebebasan dah dapat tu. Segala bantuan Pak Lah tolong bagi kat dia nak buat rawatan sakit, dari penjara boleh seludup keluar pi hospital. Itu pun depa kata dia berlakun sakit!!!

Dia pelingkup diri dia sebenarnya. Mari ramai-ramai kita pakat suruh Wan Azizah pula pi check doktor dia ada kena liwat dak? Baru kami percaya! lepaih tu suruh dia pi buat akuan sumpah dia tak di liwat, pasai laki dia duk sengap ja, menikuih bab liwat ni. Orang hipokrit ni tok sah duk ada memimpin , mengacau negara adalah.
PKR - Pungkok Kena Robek.

pi mampuih PKR said...

kepada Kak Wan Azizah, kalu anda pun menjadi mangsa salah guna oleh laki hang Anwar, mengakulah. jangan duk makan dalam, kesian kami tengok.Pelan lama duk makin cengkung, makin cengkung saja.
Kesian kat keturunan Kak Wan. Takkan dua kali nak kena tuduh benda yang sama?

Anonymous said...

Saya terpegun melihat ceramah saudara Ezam dalam tv3 sebentar tadi. Nampak dia bercakap dari hati dia sebagai orang yang kenal betul Anuar ni.

Saya cadangkan ceramah yang penting dan berisi ini cepat-cepat di transferkan ke dalam bentuk CD dan keesokannya boleh di tayangkan dan diedarkan kepada umum. Harap ia dapat membuka minda orang PP.

Tahniah Ezam, anda bekerja begitu bagus sekali. Terserlah sebagai pemidato utama untuk UMNO di masa akan datang. Teruskan perjuangan yang tiada hentinya ini.

Anonymous said...

Betullah, muka kak Wan macam tak ceria je selalu kami tengok.Ada benda yang dipendam kut.

Anonymous said...

saya sokong pi mampuih pkr, kita lupa nak tanya Kak Wan. Tanya jangan tak tanya!!!

Anonymous said...

apa jadi blog ni lepas tamat pilihanraya pp44 ni?